امروز: شنبه 1 اردیبهشت 1403

شرکت درخشش کیمیای دانش

آموزش، پژوهش، مشاوره و کوچینگ

  • ۰۷۱-۳۶۴۶۸۶۱۶

  • ۰۹۱۷۱۰۰۷۵۵۶

  • info@kimiayedanesh.ir

چرا برخی از فعالیتهای تبلیغاتی با شکست روبرو می شوند؟


تبلیغات هنر جلب توجه مصرف‌کنندگان و مشتریان از طریق شیوه‌های خلاقانه و غیر منتظره است. استراتژی تبلیغات واژه‌ای آشنا و در عین حال مبهم است که اغلب نزد مدیران به مفهوم” ترغیب مخاطبان به

هر آنچه می‌خواهید” تعبیر می‌شود و دست‌اندرکاران کسب‌وکار را به تهیه‌ی نقشه‌ی راهی برای برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان ترغیب می‌کند. در واقع تبلیغات هنر جلب توجه مصرف‌کنندگان و مشتریان

از طریق شیوه‌های خلاقانه، غیر منتظره و فارغ از هر نوع قید و بند مرسوم است.

اما دلایل متعددی برای شکست فعالیت‌های تبلیغاتی و پیشبرد فروش در کسب‌وکارها می‌توان نام برد. 

چرا برخی تبلیغات موفقیت آمیز نیست؟

چرا برخی از فعالیت‌های تبلیغاتی با شکست روبرو می‌شوند: 


 دلایل متعددی برای شکست فعالیت‌های تبلیغاتی و پیشبرد فروش در کسب‌وکارها می‌توان نام برد. مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر است: 

 

• پایان بخشیدن به فعالیت‌های تبلیغاتی پیش از کسب نتیجه‌ی مورد نظر 

• عدم انطباق جایگاه تعیین شده برای محصول، با سبک فعالیت‌های تبلیغاتی و پیشبرد فروش 

• شکست در ایجاد ارتباط میان برند و مشتریان و خریداران بالقوه 

• شروع فعالیت‌های تبلیغاتی بدون تعریف هدف از آن‌ها 

• انتخاب رسانه‌ی نامناسب برای ایجاد ارتباط با مخاطبان هدف 

• انتخاب رسانه‌ی مناسب برای برقراری ارتباط با مخاطبان نامناسب 

• عدم شفاف‌سازی فعالیت‌های شرکت برای مخاطبان هدف 

• عدم درک نیازهای مشتریان 

• اغراق در تبلیغ و از بین بردن اعتماد مخاطبان 

• همگام نبودن با تحولات 

• صرف هزینه‌های بیشتر یا کمتر از حد نیاز برای فعالیت‌های تبلیغاتی 

• عدم پشتیبانی از فعالیت‌های تبلیغاتی توسط سایر حوزه‌های بازاریابی 

• بی توجهی به تاثیرگذاری اولیه در مخاطبان 

• تبلیغات خسته کننده

ترجمه و بازنویسی شده توسط: دکتر سمیه رحیمیان

1401/05/17
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top