امروز: شنبه 6 مرداد 1403

شرکت درخشش کیمیای دانش

آموزش، پژوهش، مشاوره و کوچینگ

  • ۰۷۱-۳۶۴۶۸۶۱۶

  • ۰۹۱۷۱۰۰۷۵۵۶

  • info@kimiayedanesh.ir

هفته کوچینگ بین المللی


تاریخچه هفته کوچینگ بین المللی


جری اودلسون هفته مربیگری بین المللی را در سال 1999 به عنوان یک جشن یک هفته ای راه اندازی کرد تا اهمیت کار با یک مربی معتبر حرفه ای را ترویج کند. همچنین پیشرفت حاصل از فرآیند مربیگری را جشن می گیرد. جری اودلسون به عنوان یک "پیشگام مربیگری و رویا" شناخته می شود. او در میان صد نفر اولی است که عنوان مربی دارای مدرک کارشناسی ارشد را به خود اختصاص داده است.

هفته بین المللی کوچینگ

 

هفته بین المللی کوچینگ به مردم در مورد ارزش کار با یک مربی حرفه ای آموزش دیده با تخصص در بخش شخصی، اجرایی یا تجاری آموزش می دهد. همچنین یک فرصت عالی برای مربیان است تا مجموعه مهارت های خود را به مشتریان خود نشان دهند.

 

در طول هفته بین‌المللی کوچینگ، کوچ‌ها در سرتاسر جهان انواع خدمات و فعالیت‌های حرفه‌ای را در گروه‌ها و جوامع محلی خود ارائه می‌کنند تا به مردم کمک کنند مزایای کوچینگ را به طور مستقیم تجربه کنند.

 

فدراسیون بین المللی کوچینگ (ICF) بزرگترین سازمان مربیگری در جهان است که هدف آن پیشرفت جهانی مربیگری است. این نقش مربیان را به عنوان بخش مهمی از یک جامعه در حال رشد تقویت می کند. این فدراسیون در سال 1995 تأسیس شد و بیش از 35000 عضو در بیش از 140 کشور و منطقه دارد که هدف آن افزایش آگاهی مربیگری و حفظ یکپارچگی مربیگری از طریق یادگیری مداوم است.

فدراسیون بین المللی کوچینگ مربیان، مشتریان، جوامع، سازمان ها و کل جهان را از طریق کوچینگ توانمند می کند.

 

جدول زمانی هفته مربیگری بین المللی


1999
هفته بین المللی کوچینگ

جری اودلسون هفته بین المللی کوچینگ را برای ترویج این حرفه و اهمیت آن ایجاد می کند.

 

2000
هفته بین المللی مربیگری شخصی و تجاری

پس از اینکه مربیان کانادایی علاقه خود را به مشارکت نشان دادند، هفته بین المللی کوچینگ به هفته مربیگری شخصی و تجاری بین المللی تغییر یافت.

 

2001
لوگوی ICW

توماس لئونارد، بنیانگذار CoachVille، لوگوی ICW را طراحی کرده و یک صفحه هفته مربیگری در وب سایت خود ایجاد می کند.

 

2002
وب سایت هفته مربیگری

توماس لئونارد وب سایت هفته مربیگری را ایجاد می کند و مربیان را برای ارسال رویدادها دعوت می کند.

 

کوچینگ یعنی چه؟


به زبان ساده، کوچینگ فرآیندی است که هدف آن بهبود عملکرد است و به جای گذشته یا آینده دور، بر «اینجا و اکنون» تمرکز دارد. کوچینگ فعال کردن پتانسیل یک فرد برای به حداکثر رساندن عملکرد خود است. به گفته SkillsYouNeed، این به آنها کمک می کند که یاد بگیرند نه اینکه به آنها آموزش دهند.

 

هدف از کوچینگ چیست؟


"هدف کوچینگ فعال کردن پتانسیل افراد برای به حداکثر رساندن عملکردشان است. به گفته Performance Consultants، این به آنها کمک می کند که یاد بگیرند نه صرفا آموزش کلامی.

 

 

 

         شما میتوانید جهت اخذ نوبت مشاوره رایگان با تیم با تجربه ی کیمیای دانش از طریق این لینک ( مشاوره منابع انسانی) اقدام کنید .

1401/02/26
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top