هدف از تحقیقات بازار نیل به بینش نسبت به مشتری و درک نیاز وی است. اکثر شرکت ها فکر می کنند که نیازها و انتظارات مشتریان خود را به خوبی می دانند اما معمولا اطلاعات آنها ناقص و حتی نادرست است. بدیهی است که این اطلاعات ناقص تأثیرات منفی زیادی بر طراحی محصول، ارتباطات بازاریابی، عملکرد فروش، ارائه خدمات و در نهایت تجربه مشتری خواهد داشت. ما درکیمیای دانش با ارائه خدمات تحقیقات بازار به بررسی تئوری های مشکل آفرین پرداخته و با ارائه راهکارهای خلاقانه، بازاریابان را در درک بینش عمیق نسبت به مصرف کنندگان کالا و خدمات یاری کرده و در پی ایجاد تحول در مدیریت بازار خواهیم بود.